Lukijat

maanantai 29. helmikuuta 2016

Rauhoitun

Mä olin eilen illalla niin poikki että ihan flippasin. Leipä oli loppu ja se  syöksi mut semmoisen raivon valtaan ettei tosikaan. Joskus se kamelin selkä katkeaa ja tapahtuu semmoisia mitä ei voi edes kirjoittaa kun nolottaa. No, ei siitä sen enempää, kunnon rage iski, jonka jälkiä tänään sain siivota.

Tänään oli parempi päivä, henkisesti vähän helpottaa. Olen pyhittänyt tämän illan ITSELLENI. Siivosin toimiston olohuoneesta pois, se olikin vallannut koko olkkarin. Kävin vaihtamassa kirjoja muutamaan pillimehuun. Tuo Miehet on marsista-kirja on mua kiinnostanut jo monta vuotta. Jos vaikka oppisi jotain miehistä. Nuo kaksi muuta kirjaa otin ihan vain nimen perusteella :)



Peruin treffit sen känniviestittelijän kanssa, ei vain innostanut yhtään tavata sitä. Ehkä mä olen kehittynyt tai sitten mä olen vain niin helvetin väsynyt etten vaan pysty. Mun tarvii olla nyt ihan vain rauhassa hetki. Jos jaksais kohta ruveta taas miettimään sitä matkaa. Passikin pitäisi tilata jos meinaan matkalle lähteä. Ja lennotkin pitäisi tilata jos meinaan matkalle lähteä. Meinaanko, se on vielä miettimättä.


Mun kuusiaita on täynnä jääpuikkoja. Aivan ihanan näköistä! Timantteja metrikaupalla


3 kommenttia:

  1. Mieki kuvailin eilen tuollaisia kuusipuikkoja, tosin laiskasti vaan naarmuisen tuulilasin läpi...

    Oon lukenut tuon "Etsitään impotenttia miestä", petyin siihen päähenkilöön kyllä. Mutta viihdyttävä kirja se oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oikein keskityin noiden kuvaamiseen. Kykin perse lumessa (eli märkänä) lumihangessa, että sain mahdollisimman hyvän kuvan :D

      Poista
    2. No kyllä se kannatti, kun hienon kuvan sait! :)

      Poista