Lukijat

lauantai 9. huhtikuuta 2016

Viinibloggausta

Puolis kolmen viinimukillisen jälkeen moi.

Olin eilen treffeillä, toisilla treffeillä. En mä tiedä. Eih. Liian kiltti, liian ujo, liian kaikkea semmoista mitä en hae. Mutta se on tainnut ihastua muhun jo. Äh. Ja mä vaan jaksan kriiseillä eroani, vaikka kuvittelin että olisin jo selvillä vesillä. En näköjään sitten olekaan.

Mun pitäis lähteä Kroatiaan reilun viikon päästä ja mua pelottaa. Reilun viikon päästä! Mitä jos mä en pystykään siihen? Kenen idiootin idea se nyt saatana oli? Minkä takia mä en voi vain olla kiltisti kotona keksimättä mitään tommoisia idioottimaisia matkaideoita? Ihmisillä on oikeita ongelmia ja mua nolottaa edes  kirjottaa tämmöisiä. Jokaisella on omat kriisinsä ja mulla on nyt päällimmäisenä näköjään tämä. Eiköhän se karma kohta heitä jotain vakavampaa mullekin kostoksi. Ei epäilystäään siitä. Kilppariin tuntuu sattuvankin jo. Vai onkohan se vain lihaskipua. No, aika näyttää senkin. Aivan sama kai.

Olen katsellut koko illan semmoista isoa 2 sentin läpimitaltaan olevaa mustaa paksua hämähäkkiä. Äsken sen taas ilmestyi. Huusin "älä kiusaa mua enää" ja nuijin sen hengiltä. Mä en tykkää että ne kiusaa mua. Mutta ne kiusaa. Ja mä joudun niistäkin selviämään yksin. Mä haluisin jonkun joka nuijisi mun hämähäkit hengiltä ettei mun tarttis.

On mulla vittu vaikeeta. Jos mun suurin ongelma on viinin loppuminen, hämähäkki ja pieni sydänsuru niin kyllä hävettää. Vuotavaa kattoa ja tulvivaa kellaria ei nyt lasketa.



6 kommenttia:

  1. Osta semmonen hanapakkaus ens kerralla. Ei lopu kesken.

    VastaaPoista
  2. *halii hirmusti *
    Näin susta unta viimeyönä... sekopäistä,tottakai :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinkas muutenkaan :D. Mä näin yks yö unta että mun blogi oli jossain lapsen koulukirjan kannessa silleen että siitä pystyi vaan klikkaamaan mun blogiin. Mä olin ihan paniikissa että mitä helvettiä mä nyt teen, lapset lukee kaiken! Ja että miten ihmeessä se sinne on joutunut!

      Poista
  3. Jokaisella on se oma helvetti, joka ei ole vertailukelpoinen muiden helvettien kanssa, muista se! Ja omaan blogiin saa valittaa ihan mistä vain niin paljon kuin sielu sietää. Kroatiassa on ihan hiton hienoa tähän aikaan vuodesta, "kaikki" kukkii ja linnut laulaa ja on lämmintäkin ja aurinko paistaa ja ihmiset on ilosia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään elämä tuntuu onneksi jo vähän paremmalta kuin eilen tuon 3 mukillisen jälkeen... Pitäisi välttää. Kun vain muistais.

      Poista