Lukijat

maanantai 2. tammikuuta 2017

Miten mies vietellään

Tämä on vain edistyneille viettelijättärille ja deittipalstaharhailijattarille. Sellaisille, jotka ovat jo kaikki  muut keinot käyttäneet.

Lähettele randomilla viestejä ympäri Suomea tylsyyksissäsi ja kolmiolääkepöllyissäsi. Viihdytä itseäsi juttelemalla mukavan miehen kanssa toiselta puolen Suomea. Seuraavana päivänä avaudu, vedä känniääliökilarit, näytä kaikki heikkoutesi ja epävarmuutesi. Ihastu mielikuvaan ihmisestä ja käyttäydy sen takia kuin idiootti. Hihittele ja punastele töissä kuin teinityttö saamatta aikaan yhtään mitään.

Anna miehen lukea blogi (siis mitä V****A) ja jatka taistelua mielikuvaan ihastumisen kanssa. Sama taistelu on käynnissä toisella puolen Suomea blogin lukemisesta huolimatta. Kaikesta mun urpoilusta huolimatta.

Ja tadaa, mies on sulaa vahaa!

Faktoja ei kannata ajatellakaan, koska ne on perseestä. (siis oikeesti, ne on niin  perseestä, että en edes kehtaa niitä kirjoittaa)

Sekoamisen tunne on toisaalta ihanan hämmentävä, toisaalta pelottava. Siitä on aikaa kun oon viimeksi seonnut hyvällä tavalla. Toisaalta en tiedä onko tämä hyvä tapa.

Ai niin. Ei olla tietenkään nähty livenä, eli sekoaminen on aivan naurettavaa pelleilyä.

21 kommenttia:

  1. Well well... Tosi hyvä idea. Not? :D
    Mut hei, kummempaakin on tapahtunut!!! Tehän voitte olla match made in heaven!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Ei ollenkaan hyvä idea! Ja mitä sitten jos oltaiskin match made in heaven? Siitähän se soppa vasta syntyiskin!

      Poista
  2. No, mun strategia on aina ollut tutustua netissä tosi pitkälle enne tapaamista, koska ei kiinnosta sadat katastrofaaliset ensitreffit sen yhden potentiaalisen löytämiseksi. Mä seulon mieluummin mahdollisimman pitkälle ennen tapaamista. Tuleehan siihen tapaamiseem sitten ladattua aikamoiset odotukset ja paineet, mutta oikeastaan pettymyksiä on tullut vähemmän kuin voisi luulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on käynyt niin monta kertaa niin että vaikka on synkannut tosi hyvin kirjoitellessa niin livenä onkin ollut jotain muuta. En tosin oo tälleen vielä seonnut kai kertaakaan...

      Poista
  3. Se on joko niin tai näin. Olen kokenut molempia lajeja luukuisia kertoja. Olen seonnut ja livenä ollut lähes yhtä innoissani. Olen seonnut ja livenä lähes vetänyt ranteet auki.
    Mut mitään ei saa jos mitään ei tee :D
    Tuu kertoon, joohan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tietty tuun kertomaan! Vaikkakin olen hyvin tietoinen siitä että miehellä on linkki mun blogiin *huoh*

      Poista
    2. Mitä hittoo sä oot miettinyt?
      Aattele jos tuut kertoon et se mies oli sellanen katkarapumainen hinkuttaja 😀😀

      Tai jos hihkut täällä rakkautta ja mietit millon sua kositaan 😀

      Mies: please, ole kiva.

      Poista
    3. No sepä se! Enhän mä aatellut varmaan YHTÄÄN MITÄÄN!!! Katkarapumainen hinkuttaja, apuaaaaa :D. Itseasiassa en tiedä lukeeko se näitä, mut mä kyllä lukisin. Todennäköisesti päivittäisin tätä sivua koko ajan.

      Poista
    4. Selvisi, lukee... Katkarapumainen hinkuttaja ja sun terveiset on menneet perille :D.

      Poista
    5. Toivottavasti ottaa sitten opikseen viisaan kokeneen naisen terveisistä.
      Mies: perusta blogi ja kirjoita Puoliksen toisista puolista 😀
      Miesnäkökulma!

      Poista
    6. Alun perin urakoin blogin lähes kerralla, tai olihan siinä joitain pieniä taukoja välissä (jostain syystä tuli vaihdeltua viestejä ja jotain). Tänään sitten Puoliksen kanssa jutellessa tuli mieleen tarkastaa blogista erästä asiaa ja huomasin uuden päivityksen ilmestyneen. Voin kyllä myöntää, että perhosten määrä vatsassa lisääntyi, koska nyt tällä meidän hölmöydellä on entistä enemmän todistajia. Toki olimme puhuneet blogista ja vitsailleet millä nimellä päätyisin sinne, jos nyt edes päätyisin.
      Uskokaa tai älkää, olen Puolikselle tehnyt listan minkä vuoksi meidän ei pitäisi olla tekemisissä ja silti suunnittelen tapaamista. Vastaavasti keksin vain yhden asian joka puoltaa tapaamista (en muuten kertonut, lukekoon täältä) ja se on se, että kumpikaan meistä ei ole parisuhteessa. Itsehän nimesinkin tämän esiteinisuhteeksi, mitä muutakaan tämä voisi olla, kun kaksi ihmistä viestittelee tuntikausia päivittäin. Tosin tässä nyt kuitenkin pitäisi olla kaksi järkevää aikuista kyseessä mutta ei oikein siltä vaikuta ja sen vuoksikin on parasta tavata ja jutella, josko vaikka edes toinen saisi järkensä takaisin (tai näin minä sitä perustelen itselleni).
      Miten tähän sitten päädyttiin? En edes tiedä muuta kuin sen että alettiin jutella ja sen jälkeen se juttu ei vaan ole loppunut. On minulla tosin analyysejä, arvauksia ja jotain tietoakin siitä mikä minua viehättää Puoliksessa mutta niitä ei tällä kertaa paljasteta ;)

      Kiitos terveisistä, ne tuli perille ja luulenpa ettei minun kannata blogia aloittaa. Blogin kirjoittamiseen täytyisi olla hyvä kirjoittaja ja osata muotoilla asia järkevään muotoon, lisäksi aika on kortilla muutenkin eikä laiskuus kirjoittamiseen varmasti edistä asiaa.

      <3:lla Katkis

      Ps. Puhukaa joku tuolle naiselle vähän järkeä ennen kuin tämä menee liian pitkälle, onnistumisen todennäköisyys on erittäin olematon.

      Poista
    7. Mä oon ehdottomasti sitä mieltä että teineily on niin kivaa! Ja se, että kaikki 'järki' on poissa, voikin olla se hyvä juttu. Mä niin pidän peukkuja ♡

      Poista
    8. Rakas Katkis.
      En pystyisi puhumaan Puolikselle järkeä vaikka kuinka haluaisin. Kirjoitat niin hyvin, että ehkä palvon sua itsekin.

      Yksi live-elämän ystävä aina treffeille mennessään sanoo "johonkin tämäkin kosahtaa". Tähän mennessä niin on käynytkin. JA SIKSI, pitää nauttia kaikesta hyvästä mitä kohdalle osuu.

      Poista
    9. Helmi: Mäkin pidän peukkuja. Ei tässä muuta voi kuin pelätä, toivoa, tuntea ja selvitä jotenkin päivä kerrallaan eteenpäin.

      P: Apua sun kanssas :D. Kohta Tavallisella Keski-ikäisellä Miehellä (a.k.a Katkis) on kauhee palvojalauma täällä ja mä oon mustasukkainen! Niin, katsokaa nyt, sillä on pilkkuja, yhdyssanoja ja kaikkea! (ja mulla oli tuossa varmaan niitä pilkkuja liikaa)

      Meitä olis kyllä kaikkia varmasti kiinnostanut se, että mikä minussa viehättää... :D. Itsehän mä toki tiedän että mä oon helvetin ihana

      Poista
    10. Voi kääk! Voiko vuosi paremmin startata! Sydämiä ilmassa. Peukut treffeille! Jännäilen niin etten muista hengittää :-)

      +50v

      Poista
    11. Anonyymi: Siitä tää varmaan itelläkin johtuu ettei muista hengittää ja aivot kärsii hapenpuutteesta.

      Poista
  4. Oikeasti mä kyllä ihailen tollasta heittäytymistä että blogiinkin päästät.
    Ihailuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanoisin että toi oli oudoin ja käsittämättömin kohtaus mikä mulle on koskaan tullut. Ja tää tuntuu olevan myös aika pitkäaikainen.

      Poista
  5. Älä vapise pikkunainen...
    ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vapisen, hihittelen, punastelen ja kaikki muutkin nolot jutut päällekäin ja perälläin. Huoh!

      Poista
  6. No jopas!
    T. Terppuli

    VastaaPoista