Lukijat

keskiviikko 20. toukokuuta 2020

Sormusostoksilla

Sunnuntai-iltana, kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli häkellyttävä kysymys: "Mites ne meidän kihlautumisasiat? Voisit ruveta katselemaan sormusta". Jotenkin noin se meni, keskustelu oli rönsyilevä ja hyvin outo. En tiennyt oliko kyse kosinnasta, joten pitihän sitä tietysti kysyä ja tivata, että mitä mies tarkoittaa. Lopputulema oli se, että sormukset tullaan pujottamaan sormiin heti kun ne saadaan. Omaa sormusvalintaa ei tarvinnut kauaa pohtia, se on ollut mietittynä jo vuosia :D. Kävin jo sovittamassa ja ah, se oli niin kaunis! Yhtä kaunis kuin kuvissa!

Olin tosi ylpeä itsestäni kun lopetin jo alkuvuodesta vihjailun kihlautumishalukkuudesta enkä karkauspäivänäkään tainnut edes sivuta asiaa. Hyvä minä! Kerrankin osasin odottaa!

Olen käyttänyt sormusta viimeksi kahdeksan vuotta sitten. Vielä edelleenkin vasemman käden peukalo pyöräyttää  näkymätöntä sormusta nimettömässä. Hyvin ehti tapa juurtua.

Kun ei asuta yhdessä niin tuntuu senkin takia hyvältä tehdä suhde näkyvämmäksi. En tiedä miksi se tuntuu mulle niin tärkeältä, eihän muilla ihmisillä ole väliä ja itsehän tiedetään suhteemme vakavuusaste. Silti se vaan tuntuu hyvältä kuulua näkyvästi toiselle. En malta odottaa sormuksia :).

Kevät on ollut mulle raskas töiden ja opiskelujen suhteen, mutta loma häämöttää jo parin viikon päässä. Ensi viikoksi mulla on varattuna pikkuinen lähimökki, jolta meinaan tehdä töitä tai sitten tulen kotiin etätöihin ja menen illaksi ja yöksi mökille. Ihanaa päästä veden ääreen viikoksi! Toinen isompi mökki on myös varattuna ja pohjoiseen lähdetään myös, eli paljon on mökkeilyä yksin ja myös eka reissu miehen jälkikasvun kanssa. Jännää!

Eipä mulla muuta, pikainen tilannepäivitys vaan kun oli kerrankin oikein uutisia!


14 kommenttia:

  1. Oo, meinasin tippua tuolilta kun luin tämän, ihanaa, ihanaa, ihanaa! <3 Olen onnellinen puolestasi. :)

    VastaaPoista
  2. Voih, sieltä se mies tuli, joka Puoliksen kesytti. Olipa ihania uutisia. Onnittelemaan käyn kuitenkin vasta, kun sormukset on ja kihlaus virallista. Mutta edes ihan pikkuisen saa toki onnitella jo nyt ja sen teenkin. Kourallinen onnea. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3! Kesyttäjämies :D. Oon kyllä nykyään kovin lauhkea, että ehkä mut on tosiaan kesytetty :D

      Poista
  3. Olin tulossa kirjoittamaan tuon i-sanan, mutta se on jo kolmesti ekassa kommentissa, joten tyydyn toteamaan, että onpa mukavaa :) Onnea!

    VastaaPoista
  4. Oi ihanuus. Paljon onnea teille 💖

    VastaaPoista
  5. Oih!!! Kutsut blogilukijat kihlajaisiin toki?? Onneksi olkoon!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3. Täällähän on virtuaalikihlajaiset jo alkaneet :D

      Poista
  6. Sun sormus on kyllä kaunis <3 Sun näköinen! Onnitellutkin oon jo, mutta kai vieläkin voi!
    Mä oon ihan vilpittömästi iloinen sun puolesta, vaikka sama asia kyllä kirvelee täällä päässä...
    Ja kivaa reissua hei!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3. Mä taas oon kade sun asuinpaikasta ja siitä, että saat asua sun rakkaan kanssa :). Mulla noi asiat vielä odotuttaa vuuuuuooooosia

      Poista
  7. Ihania uutisia täällä <3 Onnea jo nyt ja lisää sitten kun sormukset sormissa <3

    VastaaPoista
  8. Vau! Olipas ihana lukea tällaisia uutisia. Onnittelut ja kaikkea hyvää viikkoosi :)

    VastaaPoista