Lukijat

sunnuntai 29. lokakuuta 2023

Tahdon

Tovi taas  näköjään vierähtänyt viime kirjoituksesta. Oli kohtalaisen raskas kevät uuden työpaikan ja opinnäytetyön suhteen, mutta oppari tuli valmiiksi kahden stipendin kera, valmistuin ja uudessa työpaikassakin olen pysynyt ja aion pysyäkin, vaikka työpaikkakiusaaminen onkin kunnallisella puolella näköjään hiljaisesti hyväksytty ja arkipäivää. Kovin omituista! 

Syy miksi nyt aloin kirjoittelemaan on se, että halusin tiedottaa teille kanssani tätä matkaa kulkevat, että suhteesta Yksisarvismiehen kanssa on tehty nyt virallinen, eli olen mennyt naimisiin! Suhdetta tähän ihmeelliseen hyvään mieheen on takana nyt reilu viisi vuotta ja aina vaan se tuntuu hyvältä.  Olen täysin hyväksytty sellaisena kuin olen, ja saan osoittaa rakkauttani ihan niin paljon kuin mieli tekee ja saan rakkauden tekoja myös takaisin. Löysin ihmisen, joka tasapainottaa ja rauhoittaa mua, mutta hyväksyy ja innostuu myös mun hulluista ideoista. 

Koska mitä vaan voi tapahtua milloin vaan, niin naimisiinmeno tuntui järkevältä ihan vaan juridisen puolenkin takia. Asiat on helpompia kun ollaan virallisia puolisoita, etenkin kun omistetaan yhteistä omaisuutta sun muuta. Yhdessä ei vielä vakituisesti asuta, sen aika on sitten kun se aika on. 

Tuntuu hyvältä kun mua kutsutaan vaimoksi <3

6 kommenttia:

  1. Onnittelut, olipas kiva päivitys lukea. <3

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka ihana uutinen. MIljoona onnea!!! JA apua, viisi vuotta jo, mihin tämä aika juoksee? Mieletöntä kuitenkin, avioliitto ja rakkaus.
    Minähän en edes kannata yhdessäasumista, mutta uteliaisuudesta kysyn et mikä se teidän syy olikaan? Usein lapsi/lapset. Mulla se olisi oman rauhan tarve.
    Mutta vielä kerran onnea. Ihana juttu kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo hurjan nopeasti on aika mennyt! Alkuperäinen syy erillään asumiseen on Yksisarvisen lapsi (joka on juuri täysi-ikäistynyt, mutta asuu vielä isänsä luona), mutta koska kaivataan molemmat omaa aikaa, niin todennäköisesti Yksisarvinen tulee säilyttämään kaupunkiasunnon myös jatkossa ja jatketaan tämmöistä oman näköistä parisuhdetta mikä on toiminut meille kyllä tosi hyvin :)

      -Puolis

      Poista
  3. Onnittelut täälläkin puolella, ja on muuten vielä hyvännäköinenkin se yksisarvinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eikö olekin :D. Sillä on semmoset geenit ettei se edes vaikuta vanhenevan toisin kuin mä ite :D

      -Puolis

      Poista
  4. tulin katsoon toimiiko bookmarkki vielä, toimihan se :) ihanaa vuotta 2024 sulle

    VastaaPoista