Lukijat

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Menihän tää päivä

Tyypin kanssa jutskaillessa meni. Koko päivä. Koko paska päivä. No, se nainen ei sitten mitään sen enempää halunnutkaan, mutta se ei tätä tilannetta miksikään muuta. Jos mä pystyn kaverina pysymään niin kiva. Tänään oon ollut kovin vaisu ja Tyyppi sen on tajunnut. Suoritin avautumisen, otin syyt pahasta mielestäni omaan niskaani (oma vikahan se on jos olen tunteita kehitellyt). Kysyi suoraan, että tuliko mulle paha mieli siitä naisesta. En jaksanut valehdella vaan myönsin. Jossain vaiheessa iltaa Tyyppi kysyi että onko mulla jo parempi mieli. Vastasin että haluaako se että valehtelen sille, kerron totuuden vai haluaako se vetää kyssärin pois. Veti kyssärin pois.

Huomenna on ehkä parempi olo, tai sit ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti