Lukijat

perjantai 19. joulukuuta 2014

Liian hyvää ollakseen totta

Voi luoja ja huhhuh... Taas mua viedään. Milläs taltuttais laukkaavan mielen ja hymyyn pyrkivät suunpielet?

Olen törmännyt mieheen, joka on liian hyvää ollakseen totta. Jännä nähdä että mitä vikaa paljastuu. Tietysti se pahin, se ettei tää tunne ole molemminpuolinen.

Mä otan nyt IHAN iisisti!

Editoinpa vähän ja kirjoitan pikakatsauksen treffeistä:

Saavuin perille puoli tuntia myöhässä kun olin harhaillut ja eksyillyt monta kertaa matkan varrella, ruuanvalmistus oli käynnissä, talo tuoksui suklaakekseille, mies oli leiponut, ihan alusta asti. Halasi, kävin pöytään. Nachovuoka oli uunissa tuotapikaa. Syötiin ja juotiin kahvit. Mies siirtyi hieromaan mun hartioita ja päätä. Voi luoja kun miehen kosketus teki hyvää! Kosketus oli välillä jämäkkä, välillä pehmeä ja hellä. Välillä silitettiin poskea, käytiin sormella kasvojen ääriviivoja läpi, hierottiin ohimoita. Nautin silmät kiinni ja nojasin päätä miehen pyykkilautavatsaan (voi luoja). 

Ruokapöydästä siirryttiin sohvalle juttelemaan ja jossain vaiheessa menikin pussailuksi. Aivan täydellistä suutelua, oioioiii... Kynttilät syttyi makuuhuoneeseen kun jatkettiin suutelua sängyllä. Villasukat sujautettiin mun jalkoihin, olinhan mä kertonut nukkuvani villasukissa, kysyi haluanko jäädä yöksi, halusin. Kosketus oli jotain niin hellää ja ihanaa, että meikätyttö oli kuin sulaa vahaa hänen käsissään. Eipä ole mua hetkeen noin ihanasti kosketettukaan. 


Paljoa en nukkunut kun halusin näköjään fiilistellä miesjumalaa mun vieressä, mistä sitä tietää että oliko ensimmäinen ja viimeinen kerta. 

Aamulla oli ihan yhtä hellää ja ihanaa kuin illallakin, silmä lepäsi alastomassa aamukahvia keittävässä adoniksessa, voi jessus mikä ilo silmälle! 

Jotain mätää tässä on oltava...

24 kommenttia:

  1. Sillä on vaimo, kaks rakastajatarta, kuusi rasittavaa kirkuvaa kakaraa, 87-vuotias maanisdepressiivinen äiti kaapissa piilossa, se on itekin kaapissa, se on pummi, sillä on syyhy, se kuorsaa, kärsii jalkssilsasta ja jatkuvasta hikoilusta. Take your pick :D
    Voihan joskus elämässä käydä hyvinkin.. ? :)
    Toivotaan pahinta ja pelätään parasta!
    Nauti nyt kun menee hyvin.

    VastaaPoista
  2. Niin ja vielä: jotainhan siinä on pahasti vialla jos se on vapaa ;)

    VastaaPoista
  3. Hmm. Ootko ikin miettiny et onko sun elämässä ihmisiä jotka ei oikeesti oo olemassa. Tää vois olla aika potentiaalinen mielikuvitus tuotos tai enkeli

    VastaaPoista
  4. Ai kauheeta, kyllä muakin hiukan arveluttaa se, että miten tommonen on vapaana. Siis pakkohan siinä on jotain vikaa olla... Siis tommonenhan olis ihan unelma, mutta eihän tommosia oo oikeesti olemassa... Mutta ehkä poikkeus vahvistaa säännön? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... no, te saatte kyllä kuulla sit kun menee pieleen.

      Poista
  5. Onkos nyt aprillipäivä...

    VastaaPoista
  6. Olitkohan liian hätäinen, kun hyppäsit sen kaa heti pehkuihin? Oliko nää siis ekat treffit, vai ymmärsinkö väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu ekat treffit. Minäkö hätäinen? :).Seksi on tärkeä asia ja sen pitää toimia. Nii.

      Poista
  7. Mua aina välillä ihmetyttää, että miksei sitä seksiä saisi harrastaa, oli ne nyt ekat tai kolmannet treffit? Jos molemmat sitä haluaa, niin miksi ei. Olisiko tämä nyt se the one? Kuulostaa unelmalta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä :). Mä yritän välttää ekoilla treffeillä sekstailemista, mutta sen jälkeen, mikä ettei jos molemmista siltä tuntu. Joo, kuulostaa unelmalta eikä yhteydenpitokaan loppunut sekstailemiseen... Mä en käsitä...

      Poista
  8. Mahtavaa! Go for it girl!! Ota kaikki iloa irti ja NAUTI! :D <3

    VastaaPoista
  9. Äkkiäpä kelailijan unohdit. Ei tainnut tosirakkautta olla sunkaan puolelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En todellakaan ole Kelailijaa unohtanut. Tosiaanko haluaisit lukea siitä miten pahalta tuntuu ajaa sen työpaikan ohitse kauppareissulla ja nähdä sen auto parkissa? Eilen K ajoi mun edessä muutaman kilometrin ja tuntui niin pahalta nähdä se, että itkin. En ole unohtanut. En aio siinä enää vain velloa.

      Poista
    2. Eli tää adonis on laastari? Teetkö samalla tavalla sit tälle niiin kuin kelailija teki sulle?

      Poista
    3. Ei, ei ole laastari, niin kuin ei Kelailijakaan ollut Tyypin laastari vaikka Kelailijan avulla Tyypistä viimein pääsinkin eroon. Mun ja K:n tilanteet on aika pitkälti täysin erilaiset.

      Poista
  10. Hyvää ja Rauhallista Joulua Puolis! <3

    VastaaPoista
  11. Tinder? Joo meillä pitää kiirettä joulun alla :D

    VastaaPoista