Lukijat

tiistai 24. joulukuuta 2019

Musta tuntuu, että en ole osa kenenkään joulua. Eilen esikoista junalle ajaessani se yhtäkkiä iski, joulumasis. Vietettiin joulua jo lauantaina, koska lapset viettävät aaton isällään. Kaikilla on omat joulukiireet. Eilen aatonaattona olin töissä kuuteen, aika jännä että sain olla siellä yksin. Kollegojen pikaviestimet olivat harmaana, mä ainoana vihreänä. 

Kuopus halusi joulupöytäänsä mun tekemää lihakastiketta. Tein kilosta lihaa meidän etukäteisjouluun kastikkeen ja toisen kilon matkaan mukaan. Eilen illalla heräsin siihen tosiasiaan, että mulle itselleni ei jäänyt ruuaksi kuin muutama ylijäämäperuna. Hyvin suunniteltu.

Vietän aaton Yksisarvisen vanhemmilla, ehkä olisi ollut parempi vain viettää se kotona yksin. En tiedä mikä mua itkettääkin, varmaan joulun kohtaan sattunut pms. Sitähän tässä nimenomaan tarvittiinkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti