Lukijat

lauantai 26. lokakuuta 2013

Lauantai-iltaa

Fiksua ei ole kirjoittaa kuohariMUKILLISEN jälkeen. Mutta kirjoitan silti. Silläkin uhalla, että jokunen ilkeä anonyymi kommentti tulee. Se ken on virheetön, heittäköön sen ensimmäisen kiven. Puen kypäräni ja teflonpuvun, joten antaa palaa.

Kuukauden sisällä ollut useammat treffit, yhtä monta pettymystä. Se kissa-allerginen jäi kyllä kaihertamaan. Ei jaksa enää tavata ainuttakaan miestä suunnitellusti.

No, tuon eilisen kanssa tuli kakkostreffit muutaman tunnin kuluttua ykkösistä. Päädyttiin sänkyyn. Ja se oli jotain ihan kamalaa. Läpi se tuli vietyä vaikkei hyvältä tuntunutkaan. Halusi niin eri asioita sängyssä kuin mä. Ei kiva, ei ollenkaan kiva. Tuli jossain kohtaa semmonenkin ajatus siinä kesken kaiken mieleen, että voi luoja kun mulla on ikävä Tyyppiä. Niinpä. Voi helvetti. Vertaanko mä siihen? Typerää.

Mutta kuten edellisessä postauksessa kirjotin, miehet on nyt historiaa. For good. No ehkei, mut melkein.

Niinkuin tässä biisissä (mikä sekin kertoo Tyypin ja mun suhteesta) sanotaan, oon vielä niin kesken. Näköjään.

Mut hei, ei tarvinnut elää kuin kolmevitoseksi kun sain ensimmäiset fritsut. Niin, sekin vielä tuon muutenkin paskan kokemuksen lisäksi. Joo, saa nauraa. 



Vaihdankin illan biisiksi tämän


13 kommenttia:

  1. Tsemppii vaan. Elämällä on kaikenlaista näytettävää. Aina ei ymmärrä.

    VastaaPoista
  2. Pitäiskö sun kokeilla välillä naisia? Jos niiden kanssa onnistuis paremmin.

    VastaaPoista
  3. Enpä usko että naisilla on mulle semmosta annettavaa mikä mulle riittäis

    VastaaPoista
  4. No tuota ehkäpä miten sen nyt sanoisi hmm....kannataisi varmaan kokeilla jotain muuta tutustumistapaa kuin noin deittipalvelut, joskin tämä kommentti sisältää asian suhteen täysin tietämättömän juttua joten älä ota liian vakavasti.

    Tuntuu vaan että sitten kun nähdään ensimmäisen kerran, on niin jumalaton "kiire" toteuttaa kaikki ne patoutuneet jutut (tällä en tarkoita sua vaan miespuolisia) jolloin homma menee päin helvettiä. Tosin ei baari/ravintola-akseli ole mikään onnellisuuden ja täyttymyksen takuu mutta mun mielestä ihmisten pitäisi tutustua toisiinsa kunnolla. Hmhp, ehkäpä vaan on niin vanha ja vanhanaikainen mutta mun mielestä esim. rakastelu on parasta silloin kun siinä on tunnettakin mukana.

    Ps.Ei sun silti tartte meitä äijiä unohtaa koska taivaltaa tuolla niitä kunnon heppujakin.

    VastaaPoista
  5. No mä en oo mikään ravintolatyyppi ja löytyykö sieltä muka muitakin kuin känniääliöitä?

    Niin missä niitä kunnon heppuja muka taivaltaa? Näytä mulle yks? Siis niitä mitkä ei oo kissa-allergisia ja joilla olis samantyyppinen huumorintaju kuin mulla. Niin, ei niitä ole. Profiili on kiinni ja miehet unohdettu. Ahh, helpotti heti.

    VastaaPoista
  6. sä oot nainen malttamaton kuin viistoistakesäinen. mutta niin kovin rohkea kun myönnät noita juttuja mitä täällä sanot :) pus

    VastaaPoista
  7. Niin, tämmöinen mä olen, henkisesti 15-v, rehellisesti ja aitona.

    VastaaPoista
  8. mikä tää fritsujuttu oli?

    VastaaPoista
  9. Mitä epäselvää siinä fritsu-asiassa on? Se perjantainen mulkku imi mulle fritsutkin kaupan päälle.

    VastaaPoista
  10. Heh, mua alkas kyllä huvittamaan tämä sun kirjoitus. Eikä siis mitenkään pahantahtoisesti. :-)

    Kyllä kai niitä kunnollisia tyyppejä on ihan yllättävienkin kulmien takana. Musta tuntuu, että silloin kun etsimällä etsii, sitä on niin "kangistunut" niihin omiin mielikuviinsa, että juttu kaatuu helpolla ensimetreille. Enpä voi kyllä sanoa omaavani omakohtaista kokemusta deittipalveluista.

    VastaaPoista
  11. Ho Hoi, täällä kaivataan jo kuulumisia.
    Kiva olisi kuulla myös miten menee ex:än ja Vosun kanssa.

    Linnea

    VastaaPoista
  12. Kiva kun joku kaipaa <3. Yritän kirjoitella lähiaikoina, nyt jos kirjotan tuosta aiheesta niin ei tule hyvä kirjoitus...

    VastaaPoista
  13. Ymmärrän. Itse olin kerran deitti-sivuilla (Rakkaus päätti lopettaa suhteen ja en parin epäonnistuneen kokeilun jälkeen enää jaksanut riippua baareissa), ja tulos oli lopulta negatiivinen. Tapasin muutaman ihan mukavan ihmisen, muttei kemiat toimineet ja sitten näitä 175cm pitkiä, mutta reaali-elämässä 160senttisiä miehiä, jotka etsivät seksiseuraa. Tai sitten näitä, jotka näyttävät mukavilta ja normaaleilta, mutta tapaamisessa juttelevat lemmikki-kanistaan. Luoja! Tsemppiä! Kyllä SE OIKEA vielä tulee vastaan.

    VastaaPoista