Lukijat

torstai 26. lokakuuta 2017

Arkea

Päätin luovuttaa Kokonaiselle Kaupunkilaismiehelle vaatekaapistani hyllyn, jotta hän voisi tuoda tarpeellisia yöpymistarvikkeita ja vaihtovaatteita mun luokse jos pakottava tarve tulee joskus tulla mun luokse vaikka suoraan töistä. Mies toi kamojaan ja oli kuin kotonaan niin kuin kuuluukin.

Vierailun jälkeen pesin pyykkiä ja häkellyin kun pyykistä pelmahtikin miehen punainen paita. Olen niin tottunut että tiedän mitä pesukoneessani on, että ei tullut mieleenkään tarkastaa ettei siellä ole mitään vierasta. Onneksi satuin pesemään mustaa pyykkiä enkä valkoista tai olisi yllätys ollut moninverroin suurempi! Ihan luonnollista että laittoi likapyykit pesukoneeseen, mutta mulle hämmentävää ja tottumista vaativaa. Aika söpöä oikeestaan ripustella miehen vaatteita kuivumaan :). Muistan kyllä että söpöys tuosta haihtuu aika nopeasti, siksipä mä halusinkin tämän järkytys/söpöyshetken tänne muistiin kirjoittaakin.

Eilen iski sitten ensimmäinen "mul on ikävä sua, saanko tulla suoraan töistä sun viereen nukkumaan"-hetki. Hieman kakistelin kun tiedän miten helvetisti junaliput edestakas maksaa, mutta kun mua muistutettiin että kyseessä nyt ei oo mun rahat vaan hänen ja että hän käyttää rahansa mihin haluaa ja haluaa ne nyt käyttää mun näkemiseen niin tokihan miehen vastaanotin. Muistan itsekin käyttäneeni satoja euroja reissaamiseen TKM:n luokse enkä muista hänen siitä angstanneen.

Viikonloppuna mies tapasi mun siskon ja siskon tyttöystävän. Totesin että en osaa olla rennosti jos paikalla on muita ja voi joutua "yllätetyksi" vaikka sohvalla kainalossa istumisesta. Sisko ja tyttöystävä puuhailivat venekatosta pihalla ja me oltiin sisällä. Kun joku tuli sisään, hätkähdin kuin pahanteosta yllätetty. Tajusin että en ole oikein koskaan ollut suhteessa, jossa osoitettaisi hellyyttä julkisesti. Eihän siinä mitään väärää ole, että kaksi aikuista ihmistä istuu sohvalla niin että käsi on toisen ympärillä. Vaatii totuttelua selkeästi multa, miehellä ei ollut asian suhteen ongelmia.

Tasan kaksi kuukautta sitten vaihdettiin ensimmäinen viesti. Hurjan nopeasti mennyt aika ja kauheasti tapahtunut ja tunnettu kaikenlaisia tunteita (tai lähinnä minä niitä kaikenlaisia). Nyt odotan malttamattomana, että mies päättäisi muuttaa lähemmäksi :D

Synttärilahjaksi sain Hilfigerin kellon. Saatesanoina jotenkin niin että toivoo ettei koskaan enää missaa mun synttäreitä :). Kellotaulun väri oli matchattu niin, että sopii sitten hyvin mun tulevan vihkisormuksen kanssa (ei, mua ei ole kosittu!)

Vois sanoa että menee ihan kivasti tällä hetkellä vaikka hammas vielä vittuileekin.


4 kommenttia:

  1. Melkein tekisi mieli laittaa tähän jotain ällöttävää vaaleanpunaista höttöä, mutta tyydyn vain iloitsemaan: oli jo aikakin, että olet normaalilta kuulostavassa ihmissuhteessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi yäk kaikki vaaleanpunainen höttö :D. Päivä paistaa taas risukasaan :)

      Poista
  2. Oi toi on niin ihanaa kun saa kicksejä miehen pyykkien pesusta 😂
    Nauti hyvästä suhteesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla lyhytkestoiset kicksit, mutta nautitaan siitä niin kauan kun kestää :D

      Poista