Lukijat

maanantai 27. helmikuuta 2012

Paras viikonloppu koko vuonna!

Ihana viikonloppu takana!

Perjantaina lähdin ystävälleni, käytiin leffassa katsomassa Kulman Pojat kun  Ystävä sanoi että siinä näkyy miesten vehkeitä :D No joo, yhdet näkyi ja ei ollut kehumista. Ihan hauska leffa oli anyway. Leffasta mentiin sitten heille ja otettiin vähän siideriä ja vietettiin laatuaikaa. Mä niin nautin! Käytiin kohtalaisen ajoissa nukkumaan ja heräsin päänsäryssä, vaikka join vain 2 siideriä (okei, toinen oli 750 ml ja 8 pros). No, mutta hauskaa oli ja se oli pääasia! Tuo leffakutsu tuli silloin keskiviikkona vai torstaiko se oli, kun mulla oli se kauhea panosuhdekriisi. Kai se ajatteli että mua tarvii piristää. Ihanaa kun ajatteli, vaikka se kriisi menikin ohi.
Kotimatkalla sitten auto rupesi vilkuttamaan moottorin valoa ja ajattelin että EI OO TODELLISTA! Mulla ei ole varaa mihinkään auton hajoamisiin. No, joku sytytyspuola siitä on mennyt, onneksi ilmeisesti satasella selviää, tosin olisin keksinyt muutakin käyttöä sille sataselle.
No, pääsin ajallaan kotiin ja lapset tulivat mun luokse. No, siinä sitten rupattelin Tyypin kanssa koneella kaikenlaista ja sain kuningasidean että jos mä menisin sen kans leffaan. Ai niin, ne lapset. Järkkäsin ne entiselle naapurille yökylään ja pyrähdin pk-seudulle. Ihana naapuri, kerrassaan ihana! <3 Joo, en mä tämmöstä voi jatkuvasti harrastaa, tajuan sen, mutta nyt tuli lähestulkoon pakottava tarve yrittää järjestää! Ja ai että mä olen iloinen, että järjestyi! Käytiin Tyypin kanssa katsomassa Samulia Mission Impossiblessa, oli aika hirrrrveeen hirrrveeeen kivaa! Sen jälkeen haettiin evästä ja mentiin hänen luokseen ja vietettiin kiva ilta ja pääsin nukkumaan kainaloon. Ai että mä nautin! Mä nautin niin täysillä!

Joo, ei sitten kauheen hyvin onnistunut se etäisyyden otto, mutta eipä tuo Tyyppikään vaikuttanut kauheen ahdistuneelta mun "ahdistelusta"

Eilen kun pääsin kotiin niin oli jotenkin niiiin sairaan hyvä fiilis, aurinko paistoi aamulla, kevät tulee kovaa vauhtia ja mun sisuksissa oli niin semmoinen lämmin ja rauhallinen olo. No, tilapäinen häiriö varmaan, mutta hyvältä tuntui kuitenkin

No, nyt sitten lapsiperhearkea viikko, joutuu siis ihan ruokaakin tekemään, mikä taas tarkoittaa alituista tiskaamista, kun mulla ei ole tiskikonetta. No, kai se tekee ihan hyvää mullekin syödä välillä oikeeta ruokaa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille sinne ruudun toiselle puolelle!

2 kommenttia:

  1. On niin jänskää ja mielenkiintoista seurata elämääsi....näen niin itseni vuosi sitten. Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää omaa elämäänsä, saattaa olla, että vasta jälkikäteen ymmärtää monta asiaa... Jos nyt tuntuu hyvältä, hyvä niin. Jätä silti itsellesi takaportti, Tyyppi ei ehkä kuitenkaan ole sulle se loppuelämän mies. Eikä sellaista tarvitse vielä edes etsiä. Muista kuitenkin, että lapset ovat ne tärkeimmät. Anteeksi suorasukaisuuteni. Uskallan siksi sanoa nämä sanat, koska kokemusta löytyy... Ihanaa viikkoa sinulle, vaikka niiden tiskienkin kanssa ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitti kommentista! Kyllähän mä tiedän että Tyyppi ei todellakaan ole mulle se loppuelämän mies, enkä usko, että me koskaan edes tullaan edes seurustelemaan mitenkään "virallisesti". Halutaan kuitenkin niin eri asioita elämältä. Mutta mä luulen, että tää juttu on ihan hyväks mulle ainakin tähän hetkeen, ainakin silloin kun se ei hajota mun päätä :D. Nyt onneks on mennyt se ärsyttävä "alkuihastus" vähän ohi, enkä nytkään ole hajalla kun se ei ole vielä ottanut yhteyttä tänään :D

    Joo, kyllä mä muistan vielä että mulla on lapsia, enkä loukkaannu asiallisesta ja huolehtivasta kritiikistä :). Osaan sitä antaa itsellenikin reippaalla kädellä välillä :D

    VastaaPoista