Lukijat

torstai 17. tammikuuta 2013

Tyyppiä ja mustasukkaisuutta

Eilen taas jutskailtiin niinkuin tavallista. Ilmaisin ikävän sen kainaloon, se sivuutettiin tyylikkäästi niinkuin se nykyään sivuutetaan.

No, sitten käytiin seuraavanlainen keskustelu:

T: Saitko treffi-ilmoituksees paljon vastauksia? (ei puhuttu mistään treffailusta vaan tää tuli niinku puskista)
P: No jokunen
T: Tuliks mitään pervoiluja?
P: no ei kun en mä mihinkään kahden sanan viesteihin vastannu ees.
Jutskattiin nettideiteistä ja sitten Typpi kertoi, että oli kesällä käynyt jonkun tytön kanssa kävelyllä, mutta ei kemiat kohdannu. Eikä ne ees pussannu.  KESÄLLÄ, silloin kun mä sain torjuntaa torjunnan perään. AUTS, kolahti! Menin vähän hiljaiseks. Mun kommentit oli siis tasoa "okei"
T: Sä menit ihan hiljaiseks
P: No mitäpä tohon sen enempää sanottavaa ois
T: Sua selvästi ärsyttää toi asia
P: No ehkä vähän, mutta kyllä mä tiedän, että ei mulla oo mitään oikeutta ees ärsyyntyy :) (huomatkaa hymiö)
T: Miks ärsyttää?
P: Siks ku sul ei oo ollu mulle aikaa kevään jälkeen, mutta sä et oo suoraan sanonu, että sä etit jotain muita.
T: Okei. No en edes viiti sanoa mitään.
P: Musta on kyllä vähän epistä jos sä lopetat tän keskustelun kun mä oon rehellinen :) (huom, hymiö)
T: (mietti 10 min että mitä vastaa) No kunhan vaan selaisin jotain ilmoituksia silloin talvella. Me ei edes tunnettu viel silloin. Sä et voi sanoo tolleen, että mulla ei oo ollu sulle aikaa, mut sit mul on aikaa jollekin muulle. Se asuu tossa lähellä ja käytiin tunnin kävelyllä. Oliks se niinku sulta pois?
P: Älä hermostu! Mutku sä kysyit ni mä vaan vastasin. En mä haluu tapella :)
T: En mäkään haluu tapella.
P: No hyvä :)
T: Mut en kyl haluu et sä ajattelet tolleen. Jos mä tapaan jonkun naisen jossain vaiheessa ja ihastun ni nyt tuntuu siltä, että sä pahotat mieles ihan totaalisesti.
P: No mut nyt mä tiedän, et sul on silleen haku kunnol päällä ni ei tuu sit yllärinä
T: Ei mul kyl oo, jos ois ni ravaisin joka viikonloppu baareissa ja vastailisin netti-ilmotuksiin
P: Okei
T: Ootko sä mustis?
P: Oon ja sä oot kans. Se kävi aika selkeesti kans ilmi :)
T: Kuinka niin, en mä kyllä oo mustis
P: Kyl se kävi selkeesti siitä yhdestä keskustelusta muutama päivä sitten, mut sä oot vaan paljon parempi peittää sen ku mä :)
T: Aijaa, no mä kyl luulen, et sä oot nyt ymmärtänyt väärin. Mä en kyl oikeesti oo mustis. Ei oo yhtään mun juttu. Koskaan ollutkaan.
P: No sit mä joudun ainoona olee mustis :).
T: Ei kannata
T: Sä oot Puolinainen kiva tyttö :)
P: Niin mä oonki
T: Eihän sulle tullu nyt paha mieli?
P: Ei tullu (hah, ei varmaan nii)
T. No hyvä. Mä en haluu pahottaa sun mieltä

Sit rullasin kynnysmatoksi Tyypin jalkojen juuriin levitellyt sisälmykseni kasaan ja painelin nukkumaan. Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä, että se on mustasukkainen, mutta se vaan peittää sen paremmin ku mä.

Mua kyllä ihmetyttää, että miten mä tunnen mustasukkaisuutta vaikka itse hommailen mitä hommailen. Ei oikein fiksuja ja rationaalisia tunteita. Ai niin, mutta tunteet ei vissiin olekaan koskaan kovin rationaalisia ja johdonmukaisia. Huoh...

1 kommentti:

  1. Just, tää on vähä ku mun elämästä.. Ite oon laittanu kans treffipalstalle ilmotuksen ja pari livenä nähny ja nyt mun X kans vähä aikaa sitten kerto että oli viime keväänä tapaillu moniakin naisia treffipalstan kautta. Tosiaan oltiin 3vuotta yhessä ja tämä kaikki päätty nyt sit joulun alla siihen kun sain ronkittua tietoa siitä että mun Xllä on toinen :b mutta tsemppiä sulle! Pidä vaan pintas vaikka kuinka sisälmyksiä korventaa! Se palkitaan jossakii vaiheessa :)

    VastaaPoista