Lukijat

tiistai 27. syyskuuta 2016

Ensitreffit pimeässä

Huomasin eilen illalla klo 23:15, että olin sopinut viidentoista minuutin päähän treffit. Miehen kanssa oli juteltu vajaa tunti puhelimessa ja muutama tunti netissä eli aika nopeaa toimintaa tällä kertaa. Iltahan oli nuori, heh, töihin menoon monta tuntia, joten päätettiin tavata pikaisesti livenä. Samalla rannalla kuin edellisetkin treffit. Siitä taitaa tullakin mun tavaramerkki. Samat treffivermeet paitsi viini. Mies yllättyi siitä miten hyvin mä olin ehtinyt viidessä minuutissa valmistautua. Okei, kamat oli hyvin pitkälti eteisessä valmiina edellisiltä treffeiltä, en tosin sitä miehelle kertonut. Ehdin paikalle minuuttia ennen miestä ja sain tulet palamaan. Muuten oli pilkkopimeetä. Nuotion kanssakin oli tosi hämärää. Sanoin että tää on mulle just hyvä ensitreffivalaistus :).

Juteltiin reilu tunti ja juttu kulki hyvin. Ehdittiin siinä lähtiessä! :D esittäytyä. Eipä tullut aiemmin mieleen. Mies haluaa tutustua lisää, ehkä mäkin jos prinsessaharhoiltani kykenen. Jalat ei menneet alta, mutta tiedostan harhaisuuteni tässä kohtaa ja annan varmaan mahdollisuuden.

Aamulla väsytti.

Extemporejutut on hauskoja :)

1 kommentti: