Lukijat

perjantai 9. syyskuuta 2016

Nuoren miehen tuoksu

Mä rakastan nuoren miehen tuoksua mun makuuhuoneessa. Viini ja nuoret miehet. Mikä sen mainiompaa tyhjyyden täyttäjää. Kyllä se aina urheiluseuran kirjanpidon voittaa :).

Nuoret miehet osaavat arvostaa vanhempaa naista eri tavalla kuin oman ikäiset miehet oman ikäistä naista. Ai että mitä egoboostia varhaiskeski-ikäiselle tädille :). Mä en taida enää oman ikäisiä huolia, ne on niin haavoittuneita ja ongelmaisia niin kuin minäkin.

Tuli käytyä alkuviikosta treffeillä. Mies kävi tisseihin kiinni heti kun päästiin katseilta piiloon. Hämmensi. Ei. Ei hyvä. Housuihinkin yritti, ei päässyt. Miehestä ei kuulunut sen jälkeen, ei haittaa.

Jollain tavalla mä nautin tästä vaiheesta mun elämästä. Vaikkakin se saattaa kuulostaa aika arvelluttavalta. Mutta en mä tee mitään väärää. Tääkin on vaihe jota mä muistelen lämmöllä kiikkustuolissa. Musta tuntuu että se MIES on jossain ihan nurkan takana. Se oikea. Kyllä se mut löytää kunhan kerkee. Siihen asti mä teen mitä lystään ja nautin siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti