Lukijat

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Renkaat vaihdettu

Inspiroiduin. Sain idean, että tänään on hyvä päivä koittaa vaihtaa renkaat. No, tuumasta toimeen, niinkuin mun tapana on. Etsittiin tunkki, joo, ihan käyttämätön, jollain kuminauhahässäkällä kiinni. Koitin sitä vapauttaa siitä systeemistään, ei onnistunut, meni hermot, otin puukon ja sivalsin kuminauhan rikki. Tunkki, vapaana, mun käsissä. Jaaaa, mites se toimii? Löytyi vermeet sen veivaamiseen, siistii, se toimi :). Ristokkoavain, ei ollut. Joku kökkö epäristikko joka pyöri mun pulteissa. Soitto Ystävälle, jonka tiesin olevan Prismassa, hän toi mulle kunnon ristikkoavaimen ja pääsin jännittämään että aukeaako pulttipyssyllä ammutut pultit mun käsittelyssä. Avuksi tarvittiin luonnollisestikin joogamatto, ettei polvet kastu. No, aukeshan ne pultit, olin varautunut vääntämään ja kiroilemaan ihan tosissaan, mutta ei, ei tarvinnut. Vähänkö oon vahva (tai pultit vaihtoehtoisesti heikosti kiinni). Löysin ohjekirjasta paikat mihin tunkki haluaa mennä, jes, homma alkoi pelittää. Rengas toisensa jälkeen vaihtui, hieman pohdintaa aiheutti renkaan pyörimissuuntamerkintä, jota ei ollut. No, fiilispohjalta, ei siinä sitten mitään. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Jotenkin outo fiilis kyllä niistä kuvioista, mutta mä luotan, että Fani selvittää ne mun kanssa sähköpostin välityksellä :).

Mutta aika hyvä fiilis, taas tehty jotain mitä ei koskaan ennen.

Hyvä minä!

3 kommenttia:

  1. Hyvä Sinä, tosiaankin hatun noston arvoinen suoritus!

    -Siiri

    VastaaPoista
  2. Jee! Mihinkä sitä miestä tarvii, kun voi tehdä itse ;)
    Muutama viikko sitten mä käynnistin mun auton kaapeleilla ITSE ihan ensimmäistä kertaa :)

    H

    http://candycanecrawl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Jos sinulla on kromi-tai aluvanteet,niin kiristä pultit(tarkista kireys) noin 100km ajon jälkeen.
    -Helena

    VastaaPoista