Lukijat

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Valmista!

9 päivässä hymykuopparemppasähkömies teki keittiön lattiasta kattoon ja sähköineen ja putkineen valmiiksi! Latti oli tosi epätasainen ja vino, eli sen kanssa tuhraantui aikaa vaikka kuinka. Nyt on valmis, tosin välitilan lasi puuttuu edelleen mutta se on lasiliikkeen vika ja remppamies saa laitettua työvalaisimet vasta lasin jälkeen. YHDEKSÄN päivää! On se kyllä hyvä.

Ennen:
 Jälkeen:



Astianpesukone hurisee tyytyväisenä, tosin huomasin, että mulla ei ole oikeastaan lautasia. 1,5 vuotta olen aterioinut pahvilautasilta. Exälle jäi arki-Arabiat, mä sain juhla-Arabiat, mutta en mä niitä arkena käytä. En mä oikeastaan edes enää tykkää niistä. Vihreä 24h.

Yksi pieni suunnittelumoka on käynyt. Ei ole paikkaa siidereille, hups :).

Nyt pitää reipastua. Olisi saatava keittiön pöytä paikoilleen. Kannettiin se esikoisen kanssa kaksistaan ja se oli hiton vaikee. Yksin ei ole varmaan sen helpompi... Mutta naisen raivolla ja sisulla, niin ne muutkin asiat on siirtyneet. Ja V***U siirtyy yks pöytäkin. NIIH! Pöytä itsessään ei ole niin painava, mutta kulmat ja aukot joista sen pitää mennä, on haastavia.

No niin, lässytys sikseen ja hommiin.

4 kommenttia:

  1. toi on ihan perseestä jakaa astiat arkeen ja juhlaan. mutta sä tiedätkin tän jo...

    VastaaPoista
  2. Niin, koska elämähän on yhtä juhlaa kaiken aikaa :).

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno! Mahtavuutta! Onnea uudelle upeudelle! :) t. T

    VastaaPoista

  4. Hieno on uusi keittiö, wau!

    -Siiri

    VastaaPoista