Lukijat

sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Tanssikurssiharmitusta

Tanssikurssin piti olla mun syksyn piristys. Eka kerta oli ihan jees, sain tanssia open kanssa ja ope lupasi että seuraavalla viikolla vaihdetaan sitten pareja. Hyvillä mielin siis tänään sinne suuntasin.

Puolessa välissä tuntia (siihen saakka vedin tangoa yksin, helvetin hyvin alkoi kyl menemään) ope kysyi että vaihdettaisko pareja että nää kolme tyttöäkin pääsis tanssimaan parin kanssa. Siellä on siis tyttöpari, jotka tanssii keskenään, eli mä olen ainut ihan yksinäinen. 40 hengen kurssi prkl. Joku siis puuttuu koska mä olen yksin. No, open maanitteluista huolimatta pareja ei vaihdettu. Tunsin miten semmoinen läikikäs itkupuna alko nousee kasvoille ja silmät kostumaan. Taistelin sen kuitenkin pois. Mua vitutti, mua vitutti niiin kovasti! Teki niiin mieli lähteä ovet paukkuen menemään, mutta en kehdannut. Tanssin mä open kanssa muutaman minuutin, kehui että mulla menee tosi hyvin ja harmitteli tilannetta. Sanoi että soittaa kansalaisopistoon ja kyselee että onko varasijoilla ketään. Ei paljoo lohduttanut. Itku kurkussa väänsin itsekseni hidas hidas nopee nopee. Hyvin se alkoi menemään. Musta tulee loistava paritanssien yksintanssija.

Autoon kun pääsin niin annoin itkun tulla. Ulvoin koko kotimatkan ja jatkan vielä kotonakin. Tuntuu aika yksinäiseltä semmoisen väkijoukon keskellä. Se kai siinä sitten iski, en mä tiedä mitä muutakaan mä pillitän.

Yhden kerran käyn katsomassa vielä tuota ja sitten lopetan. Turha itseään kiusata paskalla ololla. 

Hyvä viikonloppu päättyi paskasti.

9 kommenttia:

  1. Niin kurjaa, olit niin innoissasi siitä kurssista ja tanssista. Jotain haluaisin sanoa piristykseksi. Sanaton halaus riittänee.

    VastaaPoista
  2. Kiitti. Tuntuu melkoisen tyhmältä pillittää jonkun tyhmän tanssikurssin takia. Höh :(

    VastaaPoista
  3. mä luulen ettet ole ainoa jolle on käynyt noin... siellä oli kuitenkin vaan 1 tyttöpari? aika vähän, meinaan.

    VastaaPoista
  4. Ihan ymmärrettävää, että sulle tuli paha mieli.
    Käsittämättömän urpoja ne muut kurssilaiset. Toivottavasti tunsivat edes piston sydämessään.

    VastaaPoista
  5. Aika perseestä kyllä, ei voi pisteitä antaa noille kurssilaisille käytöksestä. Halaus täältäkin!

    VastaaPoista
  6. Ihmettelen kanssa että mitkä vitun tanssikurssit ne on jos kerran ei kaikille pareja ole!
    Ja mikäs b-rapun paavali se ope oikein on kun ei veivannut sun kanssa koko iltaa sillä ei nyt luulisi kurssilaisten tanssivan niin vauhdikkaasti että niitä pitää jollain helvetin jeepillä seurata eli äijä olis voinut sun kans pyörähdellessä huudella tulikomentojaan niille perkeleen puujaloille. Jumaliste, täytyykö tästä lähteä taputtelemaan sitä hinttiä että oppii kurssia vetämään. Jessus että pistää vihaksi. Ärhh!

    VastaaPoista
  7. Kiitti teille kaikille! Ootte ihania! <3

    VastaaPoista
  8. Ite oot ihana. Ihan hananihani nana hani <3

    VastaaPoista