Lukijat

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Maanista urheilua

Musta on tullut urheiluhullu. Mä olen aina ollut on-off-ihminen mitä tulee liikuntaan. Eilen mua haukuttiin hulluksi (ihan hyvällä kyllä :)) ja kysyttiin että aionko mä tappaa itseni urheilemalla (ei niin hyvällä). Kuulemma tarvitsisin jonkun pillerin tähän mun tautiin. Mä mitään pilleriä tarvii, mä tarviin vaan prkl seksiä!!! Ei mulla ole tässä nyt oikein mitään muuta ni sama se viuhottaa tuolla pitkin metsiä. Eilen kävin jumpassa ja sen jälkeen tunnin lenkillä. Eihän toi nyt vielä paljon edes ole. Tai no, siihen nähden miten vähän mä syön niin onhan se ehkä vähän liikaa. Mutta on tässä varaa laihtua vielä. Mulla on enää 10 viikkoa aikaa mun deadlineen (eli mahdolliseen matkaan) ja siiheksi pitäisi saada vielä 8 kiloa pois. Se tekis melkein kilon viikossa. Aika tiukka tavoite kyllä, eli pitää sen eteen vähän huhkiakin. 7,5 kiloa on jo onneksi pois.

Tavaranhävitysprojekti jumittui siihen että sain kaikki kamat esille pitkin lattioita, mutta en saanut laitettua niitä mihinkään tarjolle. Huoh. Jospa tänään? Tai sit joskus. Yksi laput kiinni oleva jakkupukukin pitäis silittää ennen kuin sen voi myyntiin pistää. Mä vihaan silittämistä.

 Kissanpennutkin on myymättä, jotenkin kovin heikosti on kysyntää. Sitten kun vielä ollaan periaatteessa Ystävän kanssa kilpailijoita asiassa niin se tekee siitä vielä vähän vaikeampaa.

Mulla on ikävä K:aa. Vielä pari päivää niin kuulen siitä. En tiedä nähdäänkö tällä viikolla ollenkaan. Ens viikolla ei varmaankaan nähdä kun sillä on lapset. Vaikeeta, mutta mä kestän.

Mitään fiksua asiaa ei näköjään ollut, mutta teki mieli kirjottaa kuitenkin.

2 kommenttia:

  1. Hei Hullu ;)
    Jotenkin se urheilu vaan myös auttaa siihen pääkoppaan, ei pelkkään Puutteeseen ;) Ja parempihan se on, kun istua koneella koko ilta.. kunhan katot, että pysyt tajuissas. Liikakin on liikaa ja liian vähä ruoka jumittaa aineenvaihdunnan, niinkun mä sulle paasasin. Viisaammat on kertonu, mä itte siitä mitään tiedä.
    Tulipa mieleen eräs kesä, kun olin ihan palasina ja oli joku maaninen pakko päästä urheilemaan...mähän hain Visalla itelleni fillarin, ja 30 asteen helteessä lähdin ekaa kertaa ikuisuuksiin polkeman 25 km. Poljin ja porasin..ja meinasin kuolla. Vaan mikäs kahelin tappas ;)
    Sä selviit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyl sä onneks huolestut jos musta ei kuulu päiväkausiin ja pistät etsintäpartion perään :D. Syödä pitäis kyl enemmän, mut en mä taho...

      Poista