Lukijat

lauantai 13. helmikuuta 2016

Perjantai suoritettu

Perjantai suoritettu. Lätkämatsi katsottu, KooKoo voitti, jeii. Sieltä sitten baariin.Aiemmin päivällä olin maininnut sille paikalliselle miehelle, jonka eroterapeuttina olen ollut viime päivinä, että olen menossa kaupungille.  Mies sitten kysyi että olisko outoa jos hän tulisi myös samaan baariin. Mä kommentoin jotenkin  että vapaa baarihan se on. En todellakaan uskonut että tulisi.

Muutama mies mua siinä tanssitti, alkoi jotenkin kypsyttämään koko homma ja meinasinkin jo lähteä kunnes joku mies lyöttäytyi mun pöytään ja kysyi:

Mies: Harrastatko jotain sm-tasolla?
Minä: Ööö... en? Tarkoitatko sm:llä suomen mestaruutta vai sadomasokismiä?
Mies: Ootkohan sä semmonen tyttö, jolla on vettä kellarissa
Minä: (rupee raksuttamaan ihan helvetisti ja voi helvetinperkele pyörii päässä). Öh joo....
Mies: Moi, mä oon Matti (nimi muutettu).
Mä: (raksuttaa helvetisti, koska mulla nyt sattuu olemaan kaksi Matti-nimistä kierroksessa) Hämmentynyttä naureskelua. (tuo sm-läppä oli siis meidän keskusteluista)

Jep, stalkkeri oli löytänyt mut baarista. Se sitten vei mut tanssimaan (ei osannut, oli tuskallista), jonka jälkeen puitiin hänen eroaan ja ositustaan pöydässä. Tajusin että ilta oli pilalla ja että muuta kuin eroterapiaa siitä illasta ei tulisi joten päätin lähteä kotiin. No, tämä Matti kun oli tullut baariin MUN takiani, niin halusi lähteä samaa matkaa ja samalla taksilla kun oli kuitenkin sama suunta ja kaikkea.  Yritin sanoa että eihän hänen tarvitsisi iltaa kesken jättää. Mutta ei, halusi lähteä kun mun takia vain tuli. Ihan omaan osoitteeseensa jäi ja mä jatkoin omaani. Haluaisi nähdä mut uudelleen. Mä en haluaisi. Ei minkäänlaista kipinää enkä jaksa olla toisen terapeuttina.

Pieleen mennyt ilta. Huomenna sitten Heurekaan. Toivottavasti uni nollaa tämän pettymyksen päivän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti